sEgAlaNya kU tEriMa
sambungan yang semalam.. pas afie dikhabarkan tentang koperasi2 yang kat Kuantan tu gagal menerima afie n Azzlan afie pow terus la tepon KOPERASI TENTERA kat Mersing.. Kisahnya bermula....

"Aslkm..saya Afifah student MKM nak tanyalah kat cinie terima student untuk praktikal x??" soalku lansung apabila tepun diangkat..(x sabar2!!ahak)
"wslm..owh kat cinie memang terima student untuk praktikal tapi cik kena hantar surat bertulis dari maktab pade HQ kami di KL. Mereka yang tentukan.." jawabnya sopan
"yeke..tp urusetia diploma saya just nak kan penegsahan dari koperasi sebagai bukti yang koperasi tu terima saya untuk jalani praktikal. so dowang x de bagi surat apa2 dan pihak maktab cuma bagi kami surat untuk dapatkan cop dan sain je.Surat rasmi dari maktab dorg akan uruskan waktu nk mula parktikal nanti..macam mane ye??"soalku menghuraikan kekusutan di kepala afie nie.
"bila cik mula praktikal??" soalnya..
"bulan November nanti..23 hb sampai 22 Januari" jawabku
"aik!!kejap nye..nak buat apa praktikal kejap macam tu?? soalnya terkejut. "knape??kejap sgt ke?"getus hatiku sendiri.
"Ntah..dowg yang buat mcm tu..ha ha ha" gelak ku dengan nada yang selamba! dihujung talian pegawai tersebut pow tergelak..mungkin jawapanku selamba..he he he
"Ok la..name siapa nie??" ish!tanya nama aku plak mamat nie..
"Nurul Afifah" jawabku ringkas..
"Oklah..nanti cik antar dulu pape yang penting pada HQ kami di KL ok??"
"Thankz..aslkm!" aku mengakhiri perbualan..

YES!!akhirnya dapat gak peluang walaupow tak kompem lagi at least dah ada green light!!
ok la tu kan? daripada pening kepala cari tempat praktikal yang lain he he he he

tu je..dan skrg afie tengah menyiapkan surat dan resume afie dan Azzlan skali.. Wassalam
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    wah ini memberi aku inspirasi tuk col tmpat yg aku nak prktikal ni..hehehehe -bungaazrul-


  2. hahaaa..yela bungaazrul
    kol2 cepat2 yek..