sEgAlaNya kU tEriMa
andai dapat afie undur masa-masa lalu afie...
alangkah bahagianya hidup afie...
afie cume insan yang lemah..lemah dalam meniti liku-liku kehidupan...
afie memerlukan kekuatan untuk hadapi segala ujian dan dugaan tuhan...
tapi pada siapa harus afie luahkan segalanya???
pada siapa????......
cuma pada-Mu ya Allah tempat afie lepaskan segalanya..
bila hati ini dilanda kerunsingan bebrbicara dengan-Mu cukup wat diri afie tenang...
tapi afie memerlukan teman...
teman untuk kongsi segala suka duka afie...

dapatkah putik menjadi bunga
kalau cuaca sering gerhana
dapatkah kasih bersemi selamanya
ataupun aku harus berserah kepadaNya yang maha esa...
mestikah dalam kehidupan seharian aku memerlukan pengorbanan??
sehingga terjadinya perpisahan!!!
ku takut dengan perpisahan...
tapi kiranya itu satu permintaan apa yang patut aku buat???
aku insan lemah!!!!

dalam hati ni ada namanya...
nama seorang insan yang aku rindu...
dalam diri ini ada sayangmu...
tapi sayangnya dirimu x mengerti!!!!
dalam senyumku ini terselit tangisan...
tangisan seorang insan yang terluka....
dalam jiwa ni ada pilunya...
pilu yang mampu buat hati seorang insan yang lemah menangis!!!

disini disaat ini hati ini terluka...
setelah kasih yang aku berikan bagai x berharga...
namun tiada lagi air mata yang hendak ditangiskan...
cuma hatiku,perasaanku,jiwaku hanya satu yang tahu...
Allah pencipta alam...

apa lagi yang mampu afie buat..
cuma afie bersyukur kebahagiaan masih afie boleh nikmati...
terima kasih buat insan tersayang...
kerana menerima diri afie seadanya...

coretan rasa
0 Responses